Arkiv för 22 mars, 2009

22
Mar
09

Vinnare i fildelningstider

Jag har kommit på vilka vinnarna är i dessa fildelningstider (förutom ungdomarna som laddar ned såklart). Det är band och filmtitlar som är omöjliga att hitta på DC++, eller vad ni nu använder för nedladdningsprogram. Ett exempel är den gamla amerikanska rockgruppen Live, som jag gillade när jag var yngre (var har de tagit vägen förresten, David?). Det jag menar är att om man söker på ”Live”, så får man bara upp en massa live-versioner av andra låtar och artister.

Ett annat exempel är actionrullen ”xXx”, med Vin Diesel i huvudrollen. Prova att söka på den titeln, så ska vi se vad ni får upp. Eller Stanley Kubricks storfilm ”Lolita” från 1962. Håll i hatten Papa Dee!

Eftersom jag även nu taggar dessa filmtitlar, så kan det i framtiden ramla in lite suspekta läsare här i sin jakt på hårdporr och unga flickor. För att de sistnämnda inte ska bli allt för besvikna när de hamnar här, så slänger jag med en bild på en glad liten flicka i hästsvans och kjol som läser en bok. Ni får föreställa er fnittret och tuggummidoften själva.




mars 2009
M T O T F L S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031